mandag 16. november 2009

StampARTic-Pink Christmas card.

StampArtic har utfordring på rosa julekort.

Jeg har brukt stempel fra Sarah Kay,
hvit og rosa Bazzill basic,
DP er fra Melissa Frances,blonden er fra
Kort og Godt, satengbåndet er fra Panduro Hobby,
servietten og halvperlen er fra skuffen,
snøkrystallen er kuttet i Quickutz,
har kuttet i hjørnene med Geo Punch "Lace"
og jeg har farget med vannfarger og vannpensel og
jeg hatt på glitterlim fra Stickles.
***
I have used the image from Sarah Kay,
White and Pink Bazzill basic,
Dp from Melissa Frances,
lace and half perl from my stash,
cotton lace from Kort og Godt,
the ribbon is from Panduro Hobby,
snowflake cut with Quickutz and the
corners is cut with Geo Punch "Lace",
I have coloured with watercolours and
watertank brush and added some glitter glue
from Stickles.

Innsiden med plass til en julehilsen og til høyre skal
det være bilde av mine tre gutter.
Og baksiden med mitt personlige stempel.

****
The innside with room for a note and a picture
of my boys.
The back with my personal stamp.



Takk for at du tittet innom og ha en flott uke :)

***

Thanks for stopping by and have a wonderful week :)

8 kommentarer:

Nancy sa...

Herlig, rååååsa julekort, vennen:O) SK motivet er lekkert farget, flotte ark, nydelig design.
Klemmer fra Nancy;O)

Gro sa...

Nydelig rosa kort. Og selvfølgelig herlig motiv. Likte også veldig godt de hjørnene dine :0)

Ønsker deg en fin uke.

Gry-Heidi sa...

Sååå nydelig, Kari !! Utrolig flott fargelagt, og så lekkert det var med servietten og punchede hjørner!

Ha en fin uke :o)

Klem :)

Inger Harding sa...

Wowww så lekkert julekort!!!
Nydelig fargelagt og flotte detaljer!
Ha en fin dag.

klem, Inger :o)

Giò sa...

Hi Kari!!! This card is beautiful, I love especially the lace with ribbon.

Hugs
Giò

Cecilie sa...

Så fint kort du har laget. Liker spesielt godt stempelet du har brukt ;D
Mange flotte kort du har på bloggen din. Jeg kommer tilbake ved en senere anledning.
Ha en fortsatt fin kveld.

Cecilie

Lena Katrine sa...

Åh! Dette var søtt, Kari!
Nydelig motiv og flott rosafarge!

Takk for nok en koselig kommentar inne hos meg!
Go'klem

Unknown sa...

Så herligt kort!!
Takk for at du deltar!
Klem,
jorunn